2015/08/12

Koronkowe kreacje księżnej Charlene.


Tym razem przyjrzymy się koronkowym kreacjom Księżnej Charlene z Monako. Mama Jacques'a i Gabrielli chyba nie przepada za koronkami dlatego tych kreacji nie ma zbyt wiele. Jednak kilka udało mi się odnaleźć. Oto i one:

Lekko kremowa, koronkowa kreacja od Dior. Żona księcia Alberta miała ją na sobie podczas wizyty u papieża Benedykta XVI w styczniu 2013 r.



 Wieczorowa suknia pokryta czarną koronką od Christian'a Dior'a. Charlene zaprezentowała się w niej podczas charytatywnej kolacji w Nowym Jorku pod koniec 2011 r.


W koronkowej sukience księżna za pozowała do zdjęć dla magazynu Vanity Fair w 2014 r.


Kolejna kreacja to jasno brzoskwiniowa suknia wieczorowa. Charlene zaprezentowała się w niej w sierpniu 2013 r.

Wieczorowa suknia pokryta czarną koronką. Księżna miała ją na sobie podczas kolacji w RPA (sierpień 2012 r.)

Która kreacja podoba Wam się najbardziej?

5 komentarzy :

  1. Mi najbardziej podoba się ta z sesji zdjęciowej dla Vanity Fair.
    Rzeczywiście, widać że Char nie przepada za koronkami :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się ta z Nowego Jorku i ze zdjęcia dla magazynu Vanity Fair.
    Za najgorszą uważam tą z kolacji w RPA. Jest okropna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem najładniejsza jest ta brzoskwiniowa z sierpnia 2013. Szkoda, że Charlene tak rzadko ubiera się w koronki

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej podoba się ta kremowa z 2013 :) chociaż ta, którą miała podczas sesji dla vanity fair też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba strój z wizyty u papieża

    OdpowiedzUsuń

Ronnie "zbuntek"